Tactics for Listening

 

 

 

 

i1

 

   اگر  بر روی مهارت های Receptive به نحو عالی کار شود قطعاً در مهارت Productive  فراگیران دچار مشکل نمی شوند، لذا پرداختن به مهارتListening  موجب خواهد شد تا زبان آموزان در Speaking و حتی Writing تقویت شوند.

i2

تجربه نشان داده است که با گنجاندن کتاب Tactics در سیستم آموزشی مؤسسه ، زبان آموزان در سطوح IELTS بسیار موفق ظاهر شده اند . خواهشمند است طبق Syllabus تعیین شده ، تدریس فرمایید و اگر پیشنهاد خاصی در خصوص اعمال تغییرات دارید در انتهای ترم مکتوب ارایه فرمایید تا مورد بررسی قرار گرفته و از ترم های آتی اعمال شود و شخصاً از اعمال تغییرات خودداری فرمایید.

 

Academic Writing

 

 

 

 

 

 

 

 

تحقیقات و تجربه نشان داده است که در کنار کتاب­های اصلی بهره گیری از منبع دیگری برای تقویت مهارت نوشتن زبان ­آموزان، به منظور آمادگی بیشتر برای آزمون های بین المللی، ضروری می باشد.

لذا کتاب مذکور با تقسیم بندی، برنامه­ ریزی و براساس تجربیات همکاران پیشکسوت برای سطوح Upper-Intermediate  و  Advanced  در نظر گرفته شده است.

 

 

 Flashcards

 

 

 

 

                                                                                                        

 

 

تهیه فلش کارت و استفاده از آن در کلاس توسط اساتید برای زبان آموزان در سطوح  F.F.2 و پایین­تر ضروری و مثمر ثمر است و تاثیر شگرفی در یادگیری بلند مدت زبان آموزان دارد.

 

Longman Basic Dictionary of American English  

 

 

 

 

 

 

زبان آموزان سطوح Family and Friends 3A تا E.4 باید حتماً  Longman Basic Dictionary of American English را تهیه کنند.

به همراه داشتن دیکشنری در هر جلسه برای زبان آموزان الزامی است.

 

 

 

 

(Longman Advanced Dictionary (Handy

 

 

 

 

 

تهیه و آشنایی با نحوه استفاده از Longman Advanced Dictionary از سطوح Pre-Intermediate  و بالاتر ضروریست ، اساتید گرامی در این سطوح ضمن اختصاص زمان جهت نحوه استفاده ، همواره و هر جلسه درحین درس، زبان آموزان را تشویق و مجاب به استفاده لحظه ای از دیکشنری فرمایند.

 

 

Story
Great speakers are great readers

 

 

 

 

                                         

 

 

                                           

 

 

خواندن کتاب داستان هم به مهارت Speaking زبان آموزان کمک می کند و هم دایره لغات آنها را گسترده تر می کند . با توجه به موضوعات جذاب کتاب ها و هم خوانی با سطوح مختلف ، همه زبان آموزان نیز مشتاقانه داستان را پیگیری کرده و هرجلسه از قسمت های خوانده شده Summary  ارایه می دهند.